Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
In Focus Fysica bestuderen en verklaren leerlingen fysische fenomenen via een wetenschappelijke methode. Op een kritische en nieuwsgierige manier leggen ze verbanden tussen meetresultaten en verschijnselen. Daarbij spitsen ze zich toe op kracht en beweging, structuur en eigenschappen van materie, energie en ? in richtingen met 2 uur fysica, ook op straling.https://www.pelckmans.be/onderwijsniveaus/secundair-onderwijs/fysica/focus-fysica.html
Fysica --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Dubbele finaliteit --- Technisch secundair onderwijs --- Kunstsecundair onderwijs --- 485.41 --- secundair onderwijs --- leerboeken --- fysica --- Fysica; secundair onderwijs --- Natuurkunde --- Doorstroomfinaliteit --- Algemeen secundair onderwijs --- Fysica ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Domeinoverschrijdende doorstroomfinaliteit --- Domeingebonden doorstroomfinaliteit --- Energie (fysica) --- Vermogen (capaciteit) --- Druk (fysica) --- Gaswet --- Thermodynamica --- Biotechnologische wetenschappen --- STEM (Science Technology Engineering Maths) --- Arbeid (fysica) --- Elektriciteit --- Didactics of physics --- Didactics of secundary education --- secundair onderwijs 2de graad
Choose an application
Quartier couleurs is een methode voor de B-stroom en het bso. Lessen zijn opgebouwd vanuit levensechte contexten en plaatsen de leerling centraal. De sterke structuur biedt veel houvast. De methode is gericht op het ontwikkelen van de vijf vaardigheden, het stimuleren van taalattitudes, het leren hanteren van strategieën en het werken met taaltaken. Hoofddoel daarbij is dat leerlingen de Franse taal in hun dagelijkse context kunnen en durven gebruiken.Om taaltaken te kunnen realiseren, moeten leerlingen de nodige bouwstenen toepassen en ervaren zodat kennis geen doel op zich is, maar een middel om het communicatieve doel te bereiken.Dankzij gestructureerde overzichten van de geziene leerstof weten leerlingen exact wat ze moeten kennen en kunnen.Deze materialenkoffer is onderdeel van het lesmateriaal.Bron: https://www.pelckmans.be/onderwijsniveaus/secundair-onderwijs/frans/quartier-couleurs.html
Didactics of French --- Didactics of secundary education --- Didactics of the technical, artistic and vocational education --- Frans --- taalmethodes --- Beroepssecundair onderwijs --- 1e leerjaar secundair onderwijs --- 1e leerjaar B secundair onderwijs --- 2e leerjaar secundair onderwijs --- Secundair onderwijs --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- Technisch secundair onderwijs --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Schooltaal --- Klas --- 2e graad secundair onderwijs --- 3e graad secundair onderwijs --- 5e leerjaar secundair onderwijs --- 1e graad secundair onderwijs --- B-stroom --- Frankrijk --- Kaart (geografie) --- Grammatica --- Werkwoordspelling --- 485.2 --- leerboeken --- secundair onderwijs --- 485.24 --- fran485.2 --- Taal en letterkunde; overige talen --- Franse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- fran 485.2 --- didactiek --- didactiek secundair onderwijs - Franse taal en letterkunde --- secundair onderwijs ; Franse taal --- schoolboeken --- Frans ; secundair onderwijs --- didactiek secundair onderwijs - taal en letterkunde overige talen --- #BSCH: vak: Frans --- #SBIB:949.3H5 --- #BUAR:bibl.de Bock --- #gsdb8 --- #C9201 --- #ACA --- Geschiedenis van België: biografieën, memoires --- History of Belgium and Luxembourg --- Geyl, Pieter --- Flanders --- History as a science --- Dutch literature --- Mouvement flamand --- Flemish movement --- Geyl, Pieter, --- 323.13 (493) 1911 : 1927 --- geschiedenis --- Vlaamse Beweging
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|